Direct mailing

Direct mailing

Označení Direct mail se používá pro oslovení většího počtu potenciálních zákazníků emailem.

Řešíte jak levně, rychle a efektivně oslovit větší počet zákazníků? Emailing je ten správný nástroj!

Direct e-mailing patří mezi nejúspěšnější marketingové nástroje!!

Předpokladem úspěšného direct emailingu je rozsáhlá a kvalitní databáze emailových kontaktů, na které se kampaň zacílí.

Direct Emailing a jeho výhody:

  • Direct Emailing je levný -  cena za jeden zaslaný email se pohybuje v řádech haléřů
  • Rozesílání hromadných emailů je rychlé – během několika hodin lze oslovit více než 100 000 potencionálních klientů
  • Emailing zvyšuje několikanásobně návštěvnost webu – a to přímou měrou proti počtu odeslaných emailů
  • Emailing lze přesně zacílit – jak podle zaměření potencionálních klientů, tak i podle věku či pohlaví
  • Rychlá odezva a výsledky – první výsledky se dostaví v řádech hodin

 

Aktuální akce – oslovení 5000 zákazníků za cenu 1499,- kč nebo 100 000 kontaktů za cenu 3 999,- kč.

Direct mailing funguje!! Přesvědčíme Vás o tom.